z

Ewa Carr-de Avelon

Head of the Poland Shared Services Center (XL Catlin)

Przez blisko połowę swojej 25-letniej kariery zawodowej piastowała różne stanowiska kierownicze w sektorze usług wspólnych.  Kierowała m.in. Centrum Usług HR dla banku Credit Suisse, wspierającym Szwajcarię i największe kraje europejskie oraz pionem usług marketingowych i wsparcia sprzedaży dla Globalnego Centrum Biznesowego firmy Hewlett Packard, odpowiadając za zespoły w Polsce i Rumunii. Obecnie zarządza polskim oddziałem firmy XL Catlin, który zatrudnia we Wrocławiu blisko 400 osób obsługujących głównie procesy ubezpieczeniowe i reasekuracyjne. Do obszarów zainteresowań i doświadczeń zawodowych Ewy Carr - de Avelon należy rozwój organizacji SSC od serwisów transakcyjnych do zaawansowanych procesów opartych na wiedzy oraz zarządzanie zmianą. Jest entuzjastką metodologii Six Sigma, z bogatym doświadczeniem w obszarze usprawnień procesowych oraz ciągłego doskonalenia jakości. Społecznie angażuje się w pracę Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), największej organizacji reprezentującej nowoczesne usługi dla biznesu w Polsce, koordynując działania ABSL na Dolnym Śląsku.

Ewa Carr - de Avelon ukończyła Filologię Germańską i Niderlandzką na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia magisterskie ze Strategicznego Zarządzania Jakością na Uniwersytecie w Portsmouth w Wielkiej Brytanii. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu HR. W 2015 roku zdobyła Certyfikat Zarządzania Innowacjami i Przedsiębiorczością na Uniwersytecie Stanforda  w USA.

Temat wystąpienia: Budowanie zaangażowania pracowników jako narzędzie do walki z rotacją.

Do tego, że organizacja potrzebuje zaangażowanych pracowników, nie trzeba nikogo przekonywać. Wiele organizacji szuka drogi do zwiększenia motywacji i zaangażowania, słusznie wierząc, że jest to droga do osiągania celów i budowania lojalności. W trakcie wystąpienia Ewa i Barbara postarają się odpowiedzieć na pytanie o to, jak radzić sobie z morale pracowników i zaangażowaniem w sytuacji dużej rotacji zespołów. Pokażą również, jak na zaangażowanie wpływają: zarządzanie wiedzą, jasno zdefiniowane ścieżki kariery pracowników oraz kwestia ich nieustannego rozwoju.

wróc do listy prelegentów

Partner Strategiczny 2017

ASPIRE
ASPIRE reprezentuje firmy z sektora IT i zaawansowanych usług biznesowych, to największa tego typu organizacja w Polsce i zrzesza ponad 150 podmiotów, głównie z Krakowa.
 

partnerzy

Partnerzy konferencji 2017

Kontakt

Prosimy o kontakt bezpośredni lub przez formularz

Pytania i sugestie merytoryczne

Dominika Nawrocka

Dominika Nawrocka

Dyrektor Merytoryczny Konferencji
Advisory Group TEST Human Resources
Capgemini Polska
+48 888 774 126

Kwestie organizacyjne

Anna Rodo

Anna Rodo

Koordynator Konferencji
Advisory Group TEST Human Resources
+48 885 300 024
Martyna Wielgus

Martyna Wielgus

Koordynator Konferencji
Advisory Group TEST Human Resources
+48 885 300 039

Zostaw numer, oddzwonimy

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie: AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (ul. Zwierzyniecka 30, 31-105 Kraków). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odpowiedzi na pytania oraz ew. przedstawienia oferty handlowej i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Dziękujemy za zainteresowanie Konferencją. Skontaktujemy się z Państwem tak szybko, jak będzie to możliwe.
Przepraszamy, wiadomość nie została wysłana. Prosimy spróbować ponownie wkrótce.